Thursday, May 16, 2013

Cerita Study ke Cerita Kahwin?


Aku rasa macam dah banyak kali je cerita nak grad semester ni. Tp tu lah, macam takut la pulak kalau kantoi apa-apa subject semester ni. Lecturer semua killer and apa yang aku boleh cakap aku memang takut sangat-sangat nak habiskan semester ni and nak tunggu result day. Semoga semuanya dipermudahkan. Aku tak tau nak habaq macam mana perasaan yang aku rasa sekarang. Resah, gelisah semua pun ada. Aku rasa mungkin sebab aku ni suka sangat tangguh kerja and bila eventhing dah bundle up, baru terhegeh-hegeh nak start. Tapi tu la, semester ni rasa macam lose hope, serious. Aku rasa macam nak quit, continue another semester. Tapi aku tak sanggup nak hadap semua tu lagi.

Bila baca entry aku yang lepas-lepas semuanya Nampak macam aku ni jenis yang depressed je setiap masa. Bila aku mula menulis baru aku sedar aku ni depressed rupanya. Haha.. tapi in reality, I hardly see or experience any signs of depression. Sebab aku tak tau apa yang aku nak depressed kan. Cuma aku tau antara punca aku depressed ialah sebab yang lain dan tak bukan ialah sebab aku malas. Serious, aku malas sampai tahap yang malas tak tau nak cakap. Hahaha! Ok gelak sorang sorang. Pathetic!

Cuma aku perasan, muka aku mcm glowing.. haha perasan sendiri je takde orang tegur pun muka aku glowing ke apa, bila aku buka cerita pasal kahwin. Alhamdulillah, rezeki tu memang tak putus-putus sejak tunang. Almost all wedding matters, ada je yang hulur tangan nak bantu. Terharu sangat-sangat. Macam tak percaya je. What did I do to deserve all this? Apa-apa pun, syukur Alhamdulillah.
Lepasni, aku dah kena start entry yang detail untuk satu-satu perkara and must siapkan wedding checklist. Gonna get busy menjelang final exams ni. Hopefully ni la kali terakhir aku amik exam sebagai undergraduate. Aminn…

No comments:

Post a Comment

these are all my very own personal opinions. comments or criticism are most welcome, feel free to correct my English so i that i can improve my language from time to time