Tuesday, December 28, 2010

How do I define the term 'F-R-I-E-N-D-S'

im feeling alot better today. semalam pun aku dapat MC sebab tak larat sangat malam tadi baru balik campus. 

anyway, aku beli kat kau telekung. i hope kau tak surprise sangat. aku baru tahun ni dapat beli untuk diri aku and aku dah lama tak beli pape untuk kau. i hope kau tak rasa macam aku perli kau ape ehh. aku may be malu nak cakap depan2 sebab cam skema sangat je. kau kawan aku dunia and akhirat. aku dah been thru high and low dengan kau and still kau accept aku for the way i am. dari aku nakal tak ingat dunia sampai la skang ni macam dah baik sikit u are always there for me. haritu masa cousin wan meninggal umur sama dengan ezzad sebab leukemia bagi aku macam wake up call. arwah punya bestfriend setia sangat dengan dia dari dia nazak sampai la jenazah dia balik rumah and mandi and kafan semua. he was there all the time. i wonder would i have that kind of friends who will read Yaasin next to me and mandikan aku and terus doakan aku bila aku dah takde. emo sikit email aku kat kau yang ni. heee

 aku tak ramai kawan yang aku boleh bercerita segala, tho aku cam ramai jugak kawan but they are not my real friends. i dont trust people so much nowadays. u know ive been thru hard times losing friends. but now i am so over it. and bila aku fikir2 balik, there's always reasons behind semua ni kan. :)

No comments:

Post a Comment

these are all my very own personal opinions. comments or criticism are most welcome, feel free to correct my English so i that i can improve my language from time to time